משבר טבע: העובדים מפגינים מול בתי חברי הדירקטוריון

    איתי גדסי No Comments on משבר טבע: העובדים מפגינים מול בתי חברי הדירקטוריון

    משבר טבע נמשך: היום החלו העובדים להפגין מול בתי חברי דירקטוריון והודיעו כי כך יפעלו בימים הקרובים | כזכור, אמש התנגד מנכ"ל טבע, קאר שולץ, להתחייב שהמפעל בירושלים ימשיך לעבוד

    משבר טבע
    משבר טבע | ההפגנות צילום: יונתן סינדל, פלאש 90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    משבר טבע. אחרי המחאה הסוערת של עובדי טבע היום (רביעי) מול ביתה של גליה מאור, העובדים ממשיכים בפעילות המכוונת נגד בכירי החברה, בהם חברי הדירקטוריון הישראליים, השותפים לאישור התכנית לפיטורי הענק בארץ.

    הערב הודיעו העובדים כי מחר (חמישי), עשרות עובדים ותומכים במאבק צפויים להפגין מול ביתו של חמי פרס, המשמש כחבר דירקטוריון בטבע מיולי 2017.

    בתוך כך, נמשכים הצעדים הארגוניים שבהם נוקטים העובדים ברחבי הארץ. מחר (חמישי) תימשך השבתה מלאה של מפעלי טבע בירושלים ובאשדוד. ביתר מתקני החברה, העובדים יערכו אספות הסברה ויחולו שיבושים בעבודה השוטפת. כמו כן, עובדי טבע צפויים לקיים הפגנות ומשמרות מחאה מול בתיהם של בכירים נוספים בחברה, בהם חברי הדירקטוריון.

    כזכור, אתמול (שלישי) ראש הממשלה, בנימין נתניהו ושרי האוצר, הכלכלה והעבודה והרווחה נפגשו עם מנכ"ל חברת טבע, קאר שולץ. בפגישה השתתפו גם מנכ"לי משרדי רה"מ והאוצר, ראש המועצה הלאומית לכלכלה וראש אגף תקציבים באוצר.

    במהלך הפגישה דרשה הממשלה להשאיר את המפעלים בירושלים אך מנכ"ל טבע לא נענה לדרישה והציע לעבוד יחד עם הממשלה כדי להכשיר עובדים ולחפש פתרונות תעסוקה חלופיים לרוב העובדים במפעלים שייסגרו.

    בפגישה סוכם על הקמת צוות משותף לטבע ולממשלה, במטרה למצוא פתרונות הכשרה לעובדים. מנכ"ל טבע חזר על התחייבותו לשמור על מטה החברה של טבע בישראל.



    0 תגובות